zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Slordigheid kost kleine ondernemers omzet

Slordigheid kost het kleinbedrijf omzet. Telefonische toezeggingen worden niet of te laat nagekomen. Beloftes die op de website van bedrijven gedaan worden, worden vaak niet waargemaakt. Dit blijkt uit een onderzoek naar presentatie en klantvriendelijkheid van het tijdschrift De Zaak.
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10