zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Reclame heeft vaak groter onbewust dan bewust effect

Niet de (geholpen) uitgelokte herinnering van een product of merk telt, maar wat de consument te binnen schiet tijdens het winkelen. Hieruit volgt dat reclamemakers er goed aan doen voortdurend in te spelen op de intuitie en het instinct van consumenten omtrent associaties, kwaliteit en imago van een merk.
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10