zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Nederlands bedrijfsleven en social selling nog niet hand-in-hand

Nederlandse B2B-bedrijven hebben social selling nog niet geïntegreerd met hun dagelijkse activiteiten. Dat blijkt uit de Nationale Benchmark Social Selling 2023, uitgevoerd door Prospex. Bij maar liefst 88 procent van de B2B-bedrijven ontbreekt namelijk een goed gedefinieerde en duidelijke social selling-strategie.
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Pas op met het snijden in de kosten als ondernemer
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10