zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Zo kan een mobiliteitsstrategie bijdragen aan het aantrekken van Generatie Z

Generatie Z, lange tijd werd het de generatie van de toekomst genoemd, maar inmiddels is het de generatie van nu. De jongeren geboren tussen 1995 en 2010 staan op het punt een gunstige arbeidsmarkt in te stappen, of zijn zelfs al begonnen aan hun professionele carrière. Deze generatie komt wel met geheel andere behoeften en verwachtingen dan de meeste werkgevers gewend zijn.
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Pas op met het snijden in de kosten als ondernemer
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10