zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Stagnatie klantloyaliteit B2B onderstreept belang van aandacht aan klant en medewerker

Voor het eerst in jaren is de Net Promoter Score ( NPS ) binnen B2B Nederland gestagneert: +vijftien. Sinds 2016 vertoonde deze ‘klantenthousiasme-graadmeter’ juist een stijgende lijn: van gemiddeld +zeven naar +zestien het afgelopen jaar. De zelfs lichte daling betekent in de praktijk gemiddeld minder promoters die klanten aanbevelen bij anderen en meer klanten die overstappen naar de concurrent.
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10