zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Merken die te veel vertrouwen op third-party cookies laten geld liggen

Drie jaar nadat Google aankondigde dat cookies van derden zouden worden afgeschaft, leven we nog steeds niet in een cookieloze wereld. Sterker nog: merken investeren volgens onderzoek van Adobe nog veel in deze strategie, waardoor ze geld mislopen en hiermee hun kansen op concurrentievoordeel in de toekomst schaden.
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Innovaties in de houthandel: welke nieuwe technologieën en trends zijn er in de houtindustrie en wat betekenen ze voor bedrijven?
Zakelijk financial leasen om verschillende redenen interessant
Softwareontwikkeling goedkoper en in hogere versnelling met ontwikkeling door ’leken’
reacties
Hoe kunnen banken en financiële instellingen reageren op COVID-19? (2) 
Mannen en vrouwen reageren verschillend op stress (1) 
De beste banen van Nederland voor 2023 vind je in de financiële sector en ICT (1) 
Kleine consultancybedrijven niet opgewassen tegen digitale slagkracht grote spelers  (1) 
Nederlander shopt evenveel of meer online in 2023 (1) 
Gestreste Nederlander flink aan de koffie (4) 
25 procent jongeren werkt buiten kantoortijd om niet gestoord te worden  (1) 
top10
Gen-Z’ers en Millennials zouden van baan veranderen voor bedrijf dat beter aansluit bij waarden
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid
Duurzaamheidsmanagement steeds belangrijker voor moderne bedrijven
meer top 10