zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Conversational support, marketing én commerce; efficiëntie voor een betere relatie met de nieuwe consument

Het bedrijfsleven heeft te maken met een shift in klantgedrag. Traditionele communicatiekanalen voor marketing, sales en customer service per telefoon en email hebben allang de voorkeur niet meer. Conversational support, marketing en directe sales via een breder pallet aan voorkeurskanalen van de consument is de sleutel om toekomstbestendig te zijn.
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Pas op met het snijden in de kosten als ondernemer
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10