zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Wat is er nodig voor échte duurzame en sociale impact?

De roep om verduurzaming en maatschappelijk verantwoord ondernemen groeit. Zo blijkt uit recent onderzoek van SurveyMonkey dat slechts twaalf procent van Nederlandse consumenten vindt dat bedrijven géén bijdrage zouden moeten leveren aan maatschappij en milieu; steeds meer investeerders zien bedrijven graag duurzamer worden; tal van grote én kleine organisaties – met Patagonia voorop – zetten zich in voor een betere wereld; en ook in de politiek wordt opgeroepen om actie. Pieter Verschuren, Clarity Amsterdam, schreef dit artikel.
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Zakelijk financial leasen om verschillende redenen interessant
Softwareontwikkeling goedkoper en in hogere versnelling met ontwikkeling door ’leken’
Innovaties in de houthandel: welke nieuwe technologieën en trends zijn er in de houtindustrie en wat betekenen ze voor bedrijven?
reacties
Hoe kunnen banken en financiële instellingen reageren op COVID-19? (2) 
Mannen en vrouwen reageren verschillend op stress (1) 
De beste banen van Nederland voor 2023 vind je in de financiële sector en ICT (1) 
Kleine consultancybedrijven niet opgewassen tegen digitale slagkracht grote spelers  (1) 
Nederlander shopt evenveel of meer online in 2023 (2) 
Gestreste Nederlander flink aan de koffie (4) 
25 procent jongeren werkt buiten kantoortijd om niet gestoord te worden  (1) 
top10