zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Betrokkenheid medewerkers nog onder druk door nasleep pandemie

In de sectoren software & services en technologie zijn medewerkers het meest betrokken bij hun organisatie. Dat blijkt uit het rapport van Workday Peakon Employee Voice, dat doorlopend in zeventien  sectoren wereldwijd data verzamelt en analyseert en zo volgt hoe de betrokkenheid van medewerkers zich ontwikkelt. Uit het rapport komt ook naar voren dat organisaties vooral in gesprek moeten blijven met medewerkers (en moeten luisteren) om de betrokkenheid te vergroten, het risico op burn-outs te verminderen en talenten te behouden. 
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Pas op met het snijden in de kosten als ondernemer
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10