zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Stijgende klantverwachtingen maken exceptionele service de standaard

Volgens het CX Accelerator rapport van Zendesk moeten bedrijven streven naar 'exceptioneel' om tegemoet te komen aan verwachtingen van klanten. Organisaties zijn zich ervan bewust dat ze op dit moment nog niet aan de verwachtingen voldoen, waarbij zogenaamde Champions, degene die de hoogste standaarden hanteren voor customer experience, een jaarlijkse stijging zien van 157 procent in onopgeloste klantvragen.
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Waar kun je elektrische raamdecoratie kopen?
Waar moet je op letten bij het aanschaffen van beveiligingscamera’s voor jouw bedrijf?
Tips bij elektrische raambekleding kopen
reacties
IT-beslisser verkiest low-code boven high-code applicatieontwikkeling (1) 
Business-IT alignment in complexe organisaties is mensenwerk (1) 
Werknemers zijn enthousiast over het gebruik van generatieve AI op werkplek  (1) 
84 procent Nederlanders ontvangt oplichtingsberichten op smartphone (1) 
Hoe geef ik leiding aan vaste medewerkers voor de toekomst? (1) 
Mentale gezondheid weinig onderwerp van gesprek op werkvloer  (1) 
Prijs Audi Q4 E-Tron Sportback: minder hoofdruimte, meer geld (1) 
top10
AI VS AI: De beste manier om de moderne cybercrimineel tegen te gaan
Oplopend ziekteverzuim door tekort aan bedrijfsartsen is op te vangen
Tegen de haren instrijken
Werknemers zijn enthousiast over het gebruik van generatieve AI op werkplek
Bijna alle mkb-bedrijven zien negatieve impact van kostencrisis op bedrijfscultuur
Drie nieuwe tactieken die cybercriminelen gebruiken bij phishing-aanvallen
Business-IT alignment in complexe organisaties is mensenwerk
Werkend Nederland print minimaal vanwege ontbossingszorgen
Jonge Nederlander vindt klimaatimpact van werkgevers belangrijk bij zoeken naar baan
Merendeel niet tevreden over salaris
meer top 10