zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Wie is er schuldig aan het mislukken van CRM?

Van het falen van Customer Relationship Management heeft iedereen al de schuld gekregen. Het zouden marketeers zijn, die onvoldoende de waarde van klantgegevens zouden inschatten. Het zouden de software-producenten en -consultants zijn die teveel nadruk legden op de techniek. En volgens de Gartner Group zijn vooral de medewerkers van het callcenter de oorzaak.
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10