zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

CX-koplopers lopen voorop in gebruik van analytics en AI

Nieuw wereldwijd onderzoek van MIT SMR Connections, gesponsord door SAS, toont de fundamentele rol aan die analytics en AI spelen bij de transformatie van het CX-landschap. In het onderzoek ‘Delivering Experiences That Win Business and Build Loyalty: CX Champions Share Their Strategies’ komt naar voren dat ruim 40 procent van de respondenten van plan is om de investeringen in CX-technologie de komende twee jaar met maar liefst 25 procent te verhogen
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Pas op met het snijden in de kosten als ondernemer
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10