zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Klanten in toenemende mate digital-first

De effecten van de pandemie op het gedrag van consumenten zijn niet alleen blijvend, maar zullen dit jaar zelfs versnellen. Dat blijkt uit het nieuwe Digital Trends Report 2022 van Adobe. Het nieuwe onderzoek laat zien hoe duizenden ondervraagde Europese organisaties reageren, evolueren en succesvol hopen te zijnin een post-pandemische omgeving.
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Pas op met het snijden in de kosten als ondernemer
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10