zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Minder dan een kwart van de zakelijke beslissers zet AI in om klantcommunicatie te verbeteren

Artificial intelligence (AI) en robotica worden in Nederland nog niet volop ingezet om de communicatie met klanten te verbeteren. Slechts 22 procent van de Nederlandse IT- en zakelijke beslissers geeft aan dat zij hiervoor AI en/of robotica gebruiken. Dit blijkt uit een nieuw onderzoek van Fellowmind.
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Pas op met het snijden in de kosten als ondernemer
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10