zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

IT-vaardigheid wordt een van de belangrijkste competenties voor supportprofessionals

Volgens de helft van de supportprofessionals (47 procent) is over vijf jaar IT-vaardigheid één van de belangrijkste competenties die benodigd zijn voor hun vakgebied. Dit blijkt uit onderzoek van Schoevers en Public Support. Digitale vaardigheden zijn dus onmisbaar, maar supportprofessionals zijn niet bang dat hun baan gaat verdwijnen door digitalisering.
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
In welke gevallen moet je aan de slag met een BAV
reacties
Weg met de werkdip: vijf tips voor meer plezier in je werk (1) 
Nog maar één op de negen starters kan eigen huis kopen (1) 
Bijna de helft van de Nederlanders zet vakantiegeld op spaarrekening (3) 
Hoe zorg je ervoor dat werknemers cybersecurity serieus nemen? (1) 
Een beter salaris trekt Nederlander over de streep om een carrièreswitch naar de zorg te maken (1) 
Nederland is koploper flexibel werken (1) 
Zes competenties bij veerkracht (1) 
top10
Meer dan een derde van werkend Nederland sport niet
Versterkte forten proberen te beveiligen met houten poorten
Werknemer wordt niet getraind op weerbaarheid tegen cyberdreigingen
Kosten levensonderhoud Amsterdam in zes maanden aanzienlijk gestegen
Ransomwarebesmettingen eerste kwartaal al verdubbeld ten opzichte van 2021
Werknemers gefrustreerd door IT-oplossingen van hun werkgever
Gen Z wil werken bij MKB óf voor zichzelf aan de slag
Amsterdam op negende plek voor Europeanen als plaats om te werken
Bedrijven in de Benelux willen niet samenwerken met slachtoffer datalek
Een op drie zegt oude contract op voordat het nieuwe getekend is
meer top 10