zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Vijf actiepunten voor een geavanceerde data-analytics-strategie voor de toekomst

Informatie is overal. Dit weten we en we accepteren dat er veel digitale platforms, tools en apparaten zijn die in bijna elk aspect van ons leven zijn doorgedrongen. Ondanks dat we dit omarmen, zijn er voorbeelden van niet optimaal data-analytics management binnen bedrijven in elke branche. Hierdoor zijn ze slecht voorbereid op de toekomst wat betreft schaalbaarheid, aanpassingsvermogen en algemene toepasbaarheid.
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Pas op met het snijden in de kosten als ondernemer
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10