zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Loyaliteitsprogramma's: effectief maar ook erg duur

De detailhandel maakt steeds meer gebruik van de klantenkaart of spaarsystemen. Econome Jorda Leenheer onderzocht het effect van deze loyaliteitsprogramma's. Het bevoordelen van trouwe klanten blijkt een goede strategie om de omzet te verhogen, maar om ook winstgevend te zijn, moeten ondernemers terdege rekening houden met de hoge kosten ervan.
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10