zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Zijn ‘Black Friday’-marketingstrategieën even duurzaam als de campagne zelf?

November, beter bekend als ‘shopvember’, staat helemaal in het teken van Black Friday, het jaarlijkse hoogtepunt om interessante koopjes op de kop te tikken. Bedrijven bedelven consumenten met onweerstaanbare aanbiedingen om hun eindejaarsverkoop extra te stimuleren. Zeker in een jaar als 2020, waar de pandemie heel wat bedrijven in moeilijk vaarwater heeft gebracht, zou dit een boost moeten zijn voor hun omzet.
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Pas op met het snijden in de kosten als ondernemer
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10