zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Slechts vijf procent vindt innovatie het belangrijkst bij keuze financiële dienstverlener

Slechts vijf procent van de Nederlanders vindt innovatie in de dienstverlening het belangrijkste criteria bij het kiezen voor een financiële dienstverlener. Dit blijkt uit onderzoek van CRM Partners, specialist in klantrelaties, uitgevoerd onder 800 Nederlanders. Nog minder belangrijk vindt men de innovatie in het klantcontact, bijvoorbeeld de mogelijkheid tot contact via videochatbots.
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
5 manieren om virtueel te netwerken
reacties
Tips voor werkende ouders (1) 
Eén op de vijf Nederlanders vindt ziekmelden ter compensatie overuren terecht  (2) 
Aantal loonbeslagen flexkrachten fors gestegen  (1) 
Ruime verdubbeling aantal misdaden gepleegd met ICT, gericht op ICT (1) 
Cadeau-inspiratie voor Valentijnsdag? Dit geven Nederlanders uit aan hun partner (1) 
Personeelsmanagers zullen steeds meer rekening moeten houden met freelancers (2) 
Angst doet kopen (1) 
top10
Talent. io onthult salarissen Europese softwareontwikkelaars
Een op zes Nederlanders bang in de toekomst niet meer relevant te zijn op arbeidsmarkt
Cruciale inzichten voor een crisiscommunicatiestrategie
Vijf AI-lessen die COVID-19 ons leerde
Gratis handleiding voor het bestrijden van phishing en social engineering
Bescherm thuiswerkers beter met extra toegangsrechten
Het Rode Gevaar oftewel datadiefstal
Digitale ‘masters of change’ hebben de toekomst
Grootste vertrouwenskloof ooit tussen het goed geïnformeerde publiek en het brede publiek
Cyberaanval op HvA en UvA zoveelste bewijs dat sector groot risico loopt
meer top 10