zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Respons jongeren op direct mail hoger dan oudere generaties

Organisaties richten minder vaak een direct mail aan jongeren dan aan oudere generaties. Ten onrechte, blijkt uit onderzoek van PostNL onder meer dan 5.000 Nederlanders van achttien jaar en ouder. Geadresseerde reclamepost blijkt namelijk een effectief middel om de jongere consument te benaderen. 67 procent van de jongeren geeft aan dat zij actie ondernemen na ontvangst van een direct mail.
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10