zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Onderzoek naar communicatie in crisistijd: laat vooral van u horen!

Arlington Research en Berkeley Communications presenteren hun rapport ’Don’t Stop, the Future is Now’ dat de samenhang onderzoekt tussen crisis & communicatie, dus juist op het moment dat de begroting verdampt onder het motto ´Cash is King´. De kortste communicatie‑les in tijden van crisis?: ´Laat van u horen, want Content is King!´
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Pas op met het snijden in de kosten als ondernemer
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10