zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Vier op de tien vinden klantenservice financiële dienstverleners ondermaats

42 procent van de Nederlanders is van mening dat financiële dienstverleners hun klantenservice kunnen verbeteren. Dit blijkt uit onderzoek van CRM Partners uitgevoerd onder 800 Nederlanders. Ook is de helft van de Nederlanders van mening dat een tussenpersoon waarbij een financieel product kan worden afgesloten, de behoeften van zijn klant beter kent dan een financiële dienstverlener.
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Wanneer komt de kostenvergoeding van hoortoestellen ter sprake?
Je werknemers bijscholen met een variatie aan opleidingen
reacties
Citrix onderzoek toont verdeeldheid over werken op kantoor (1) 
Nederlanders willen vooral buiten kantoor kunnen werken (3) 
Drie eenvoudige tips tegen SIM-swapping (1) 
Nederlander bang voor misleidende online reviews (1) 
Werknemer wil fiets in arbeidsvoorwaardenpakket (1) 
Nederland positieve uitschieter: 62 procent vertrouwt op huidige pensioenstelsel (1) 
Het grote verschil tussen weten en kunnen (1) 
top10
De moderne manager bestaat niet
Cybercriminelen gebruiken snelkoppelingen om toegang te krijgen tot zakelijke pc's
Wereldwijde trend van gematigde premiestijging zakelijke schadeverzekeringen
Driekwart bedrijven in duurzame energie heeft last van materiaaltekorten
Meer dan 80 procent Twitter-accounts kan nep zijn
Helft Nederlandse bouwbedrijven zet IoT in
Explosieve groei vacatures in de energietransitie
Ethisch hacker Computest vindt serieuze kwetsbaarheid in Apple’s macOS
Helft Nederlandse managers: data en digitalisering kritiek voor bedrijfsleven
Haalt de Nederlander het einde van de maand?
meer top 10