zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Supply Chain 4.0: Klantbeleving als doorslaggevende succesfactor

Niet langer maken factoren zoals prijs en productinnovatie het belangrijkste verschil, maar klantbeleving (customer experience). Onderzoek van Adelante SCM, uitgevoerd in opdracht van BluJay Solutions, wijst uit dat de komende vijf jaar customer experience de belangrijkste rol gaat spelen in het creëren van een onderscheidend vermogen ten opzichte van de concurrentie.
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Pas op met het snijden in de kosten als ondernemer
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10