zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Meer omzet uit tv-reclame ondanks veranderd kijkgedrag

Hoewel lineaire kijkcijfers onder druk staan, blijven de inkomsten uit televisiereclame in Nederland voorlopig nog op niveau. Dat blijkt uit de Nederlandse Entertainment & Media Outlook 2016-2020 van PwC. De komende vijf jaar groeien de inkomsten uit tv-reclame met gemiddeld 1,5 procent per jaar. Op de lange termijn is krimp onvermijdelijk.
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10