zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Kwart Nederlanders vindt altijd bereikbaar zijn niet belangrijk

23 procent van de Nederlanders vindt het niet belangrijk om altijd bereikbaar te zijn en 22 procent vindt dat wel belangrijk. Dit is bijna de helft minder dan op internationaal niveau, waar 42 procent het belangrijk vindt om altijd bereikbaar te zijn. Hiermee wijkt Nederland sterk af van de overige landen.
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Wanneer komt de kostenvergoeding van hoortoestellen ter sprake?
Je werknemers bijscholen met een variatie aan opleidingen
reacties
Citrix onderzoek toont verdeeldheid over werken op kantoor (1) 
Nederlanders willen vooral buiten kantoor kunnen werken (3) 
Drie eenvoudige tips tegen SIM-swapping (1) 
Nederlander bang voor misleidende online reviews (1) 
Werknemer wil fiets in arbeidsvoorwaardenpakket (1) 
Nederland positieve uitschieter: 62 procent vertrouwt op huidige pensioenstelsel (1) 
Het grote verschil tussen weten en kunnen (1) 
top10
De moderne manager bestaat niet
Cybercriminelen gebruiken snelkoppelingen om toegang te krijgen tot zakelijke pc's
Wereldwijde trend van gematigde premiestijging zakelijke schadeverzekeringen
Driekwart bedrijven in duurzame energie heeft last van materiaaltekorten
Meer dan 80 procent Twitter-accounts kan nep zijn
Helft Nederlandse bouwbedrijven zet IoT in
Explosieve groei vacatures in de energietransitie
Ethisch hacker Computest vindt serieuze kwetsbaarheid in Apple’s macOS
Helft Nederlandse managers: data en digitalisering kritiek voor bedrijfsleven
Haalt de Nederlander het einde van de maand?
meer top 10