zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Vijf belangrijke vereisten voor Smart Document Management

Zo nu en dan komt het voorbij, een onderzoek dat bewijst dat er bij vrijwel elke organisatie jaarlijks duizenden tot honderdduizenden euro’s verloren gaan aan gebrekkig documentbeheer. De kostenpost is opgebouwd uit de tijd die medewerkers kwijt zijn aan simpelweg zoeken en de fouten die vanwege het (op het verkeerde moment) ontbreken van cruciale informatie ontstaan.
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Pas op met het snijden in de kosten als ondernemer
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10