zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Legacy-systemen belemmeren klantenbindingin het ‘Personalisatie Tijdperk'

Bijna een kwart (24 procent) van de financiële dienstverleners wereldwijd loopt het risico achterop te raken bij de concurrenten omdat legacy-systemen het bieden van volledig gepersonaliseerde diensten aan hun klanten uitsluiten.
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10