zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Marketingvoorspellingen voor 2016

In 2015 is marketing aan flinke veranderingen onderhevig geweest. Gepersonaliseerde content heeft een belangrijke positie ingenomen en merken weten de consument steeds vaker mobiel te bereiken. Ook dit jaar zal de marketingindustrie verder transformeren. Marco Disseldorp, Marketing Manager Benelux bij Adobe, voorspelt de trends van het nieuwe jaar.
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Stap over naar de cloud om op de kosten te besparen
reacties
Kwart Nederlanders wil sociale media verwijderen (1) 
Driekwart Nederlanders let dit jaar beter op financiën dan in 2022 (2) 
HR-trends voor 2023: dit staat HR-professionals te wachten (1) 
Een nieuwe taal leren, maar dan anders (4) 
Wat is er nodig voor échte duurzame en sociale impact? (3) 
De Metaverse: wat kan je er eigenlijk mee? (2) 
Helft Nederlandse werknemers last van mentale problemen, verergerd door kosten levensonderhoud (1) 
top10
Nederland heeft behoefte aan ander leiderschap
Ondanks salariskloof krijgen mannen en vrouwen even vaak promotie
Drie HR-tips om werknemers gemotiveerd de winterdagen door te krijgen
Combinatie data, technologie en mensen essentieel voor stimuleren groei
Helft werkend Nederland: de term manager wordt te pas en te onpas gebruikt
Technologische superioriteit is de belangrijkste onderscheidende factor voor bedrijven
Europese CEO’s vol vertrouwen in vermogen om groei te realiseren
In vier stappen naar je eerste elektrische auto
De bekerplant waar we in zijn gevallen
Retentie als talentstrategie
meer top 10