zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Merkenstrategie Unilever werkt nog niet

Het klonk zo mooi en helemaal in lijn met de 80/20-regel, maar er is dit jaar de klad in gekomen.: de focus op sterke merken door levensmiddelenconcern Unilever. Unilever schrapte enige jaren geleden duizenden minder sterke merken en kondigde aan zich volledig te oriënteren op 400 topmerken, die een jaarlijkse omzetgroei van zo'n 5 tot 6 procent moesten laten zien.
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10