zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Onderzoek: IT-dienstverleners niet op een lijn met klant

Er bevindt zich een verontrustende tweespalt tussen de behoeften van de klant en de diensten die IT-dienstverleners bieden. 64 procent van de dienstverleners wil een op strategie gerichte klantrelatie, maar slechts dertien procent van IT-afdelingen heeft hier behoefte aan.
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10