zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Slechte app is reden om van bedrijf te wisselen

Consumenten zijn erg kritisch op de kwaliteit van mobile marketing. Voor 46 procent is een slechtwerkende app zelfs een reden om van merk of aanbieder te wisselen. Dit blijkt uit het MobileMarketing.nl Consumentenonderzoek 2014 van Adformatie en MediaBunker, in samenwerking met iCulture en Androidworld.
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10