zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Omnichannelstrategie vraagt om investering in klant

Voor een effectieve omnichannelstrategie is het noodzakelijk dat organisaties de omslag maken van een product- naar klantgerichte organisatie. Klanten willen niet alleen zelf kiezen via welk kanaal ze informatie tot zich nemen en vragen stellen, maar ook op elk kanaal dezelfde beleving ervaren.
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Pas op met het snijden in de kosten als ondernemer
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10