zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Omnichannelstrategie vraagt om investering in klant

Voor een effectieve omnichannelstrategie is het noodzakelijk dat organisaties de omslag maken van een product- naar klantgerichte organisatie. Klanten willen niet alleen zelf kiezen via welk kanaal ze informatie tot zich nemen en vragen stellen, maar ook op elk kanaal dezelfde beleving ervaren.
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
De vier grootste voordelen van een refurbished iPhone voor een ondernemer
reacties
Online sector blijkt crisisbestendig tijdens coronapandemie (1) 
Vertrouwen in arbeidsmarkt bereikt laagste punt sinds 2016 (1) 
Kwart familiebedrijven is volgens eigen werknemers succesvoller dan niet-familiebedrijf (1) 
Absoluut of relatief: meten met verschillende maten (1) 
Opvallende trends in de markt van relatiegeschenken (1) 
Managementlessen uit de jaren ‘10 (1) 
De vacaturesite is anno 2020 effectiever dan het netwerk  (1) 
top10
Managementlessen uit de jaren ‘10
Een op de tien jonge werkzoekenden solliciteert liefst via WhatsApp
Coronacrisis versnelt digitalisering van het facilitaire vakgebied
Kwart familiebedrijven is volgens eigen werknemers succesvoller dan niet-familiebedrijf
Vier signalen dat uw supply chain toe is aan nieuwe technologie
Cybersecurity is enorm belangrijk als een team remote werkt
Tijdens de vakantie fantaseren over later
Vertrouwen in arbeidsmarkt bereikt laagste punt sinds 2016
Online sector blijkt crisisbestendig tijdens coronapandemie
Ondanks COVID-19 hebben MKB’ers nog steeds groeiplannen
meer top 10