zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Moderne tijden, modern klantcontact

De klant verandert en dus moet klantcontact veranderen. Maar hoe? In de financiële dienstverlening is klantcontact geen ondergeschoven kindje, al beleeft de klant dat vaak nog wel zo. Banken en verzekeraars staan dan ook voor de forse uitdaging om de klant van hun goede bedoelingen te overtuigen. In een ronde tafelsessie bogen Aegon, SNS Retail Bank en Triodos Bank, zich op uitnodiging van KANA over dit probleem.
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Beter omgaan met tijdsdruk door goed timemanagement
Hoe verbeter je de uitstraling van de website van je bedrijf?
reacties
Top Companies waar u kunt bouwen aan uw carričre zijn bekend (1) 
Versoepeling maatregelen vertaalt zich in snelle groei van gewerkte uren bij niet-kantoorbanen  (2) 
Vermogensbeheerders moeten zich richten op klantbehoefte en risicomanagement (1) 
Kosten vermogensbeheer moeilijk te achterhalen (1) 
Finance-afdeling belangrijker geworden door coronacrisis (1) 
Bedrijven zijn niet goed uitgerust om de klantervaring te verbeteren (1) 
Het nieuwe vergaderen  (1) 
top10
Hybride werken: Secure Access Service Edge (SASE)-oplossingen zijn de toekomst
Doorstromer bereid te wachten met aankoop volgende woning door oververhitte huizenmarkt
Digitaal bedrijfsleven uit zorgen over Nederlandse inbreng op de Digital Markets Act
Nederlandse organisaties nemen afscheid van ‘vaste’ pc’s
Steeds meer bedrijven bieden ‘burnout-break’ – wacht Nederland nieuwe golf burnouts?
Een motorhome kopen? Neem de afslag naar een nieuw avontuur!
Hoe boost je de vitaliteit en verbondenheid van je team(s)?
Respons direct mail met 69 procent toegenomen
Het ideale hybride kantoor? Cybersecure!
Welke lessen leren we van corona?
meer top 10