zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Waarde creëren met klanten

De tijd dat alleen R&D-afdelingen van bedrijven nieuwe producten ontwikkelden en die vervolgens door de marketing- en verkoopcollega's op de markt lieten introduceren is voorbij. Succesvolle bedrijven creëren tegenwoordig namelijk de toegevoegde waarde in samenwerking met hun klanten. Door gebruik te maken van nieuwe technieken voor trendanalyses, online samenwerken en producten in 3D te laten ervaren voordat ze op de markt komen. Dat stelt Peter van Keulen van Dassault Systèmes
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Pas op met het snijden in de kosten als ondernemer
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10