zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Vier manieren om een nep-Rolex te herkennen

Rolex verkoopt jaarlijks 700.000 uurwerken. Maar omdat het Zwitserse luxehorlogemerk een van de meest prestigieuze ter wereld is, worden elk jaar naar schatting 2.000 keer meer valse exemplaren van dit statussymbool aan de man gebracht, weet Express.be.
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10