zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Voldoet uw organisatie aan de voorwaarden voor klantcontact?

Hoe kunt u als organisatie onderscheidend zijn in een markt waar producten en diensten steeds meer op elkaar gaan lijken? Het sleutelwoord is klantcontact. Daar liggen kansen voor uw organisatie. Waarom, zult u denken. Eigenlijk is het antwoord heel simpel. Diverse onderzoeken laten namelijk zien dat bedrijven op dit gebied ernstig tekort schieten. Of het nu gaat om het beantwoorden van vragen, het leveren van informatie of het afhandelen van klachten.
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Pas op met het snijden in de kosten als ondernemer
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10