zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Consumentenautoriteit: Voorkomen van consumentenschade staat voorop

De Consumentenautoriteit heeft zich in 2012 vooral gericht op het beperken en voorkomen van consumentenschade. Dit meldt zij in haar jaarverslag, de Terugblik 2012. Zij heeft daartoe verschillende instrumenten ingezet om overtredingen zo snel mogelijk te beëindigen.
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10