zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Belang versimpelde producten voor opkomende markten steeds groter

De ontwikkeling van zogenaamde frugal products, eenvoudige en betaalbare producten voor consumenten in opkomende markten, zal een steeds belangrijkere rol gaan spelen voor Westerse bedrijven. Dit blijkt uit een studie van Roland Berger Strategy Consultants onder 60 top topmanagers uit diverse branches.
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10