zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Wie documentprocessen beheerst, beheerst de toekomst

We weten allemaal hoe frustrerend een slechte klantenservice kan zijn. Misschien heeft u ervaring met een energieleverancier die niet in staat was om toegang te krijgen tot uw laatste rekeninggegevens of met een winkelier die een eerdere klacht niet in zijn administratie had opgenomen. Voor bedrijven waar dan ook ter wereld kan een soortgelijke kwestie het verschil maken tussen tevreden klanten die terug blijven komen of klanten die kiezen voor de concurrent.
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Pas op met het snijden in de kosten als ondernemer
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10