zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Politie, Deloitte, Sogeti en Albert Heijn meest actieve werkgevers op social media

Social media zoals Facebook, Twitter, LinkedIn en Youtube spelen een steeds belangrijkere rol voor bedrijven om te communiceren met de arbeidsmarkt. Met de Social Recruitment Monitor kunnen, na Engelse en wereldwijd wervende organisaties, nu ook Nederlandse werkgevers zelf zien hoe zij het op social media doen ten opzichte van hun concurrenten op de arbeidsmarkt.
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
3 manieren om meer uit je Google Ads campagnes te halen
Meer dan 100 gratis checklists voor ondernemers. Op Brisk Magazine, internetmagazine voor ondernemers.
reacties
Over duurzaamheid gesproken (1) 
Een werkvloer waar iedereen zich welkom voelt: vijf tips (1) 
Nederlandse manager print jaarlijks 28,6 kilo papier  (1) 
Twee derde millennials niet blij met zijn leven  (2) 
Hoe ontwikkel en behoud je jonge medewerkers? (1) 
Onbereikbaarheid smartphonegebruiker leidt tot relatieproblemen (1) 
Tien tips om te scoren met sport (1) 
top10
Eén op de drie werknemers worstelt met werk-privébalans
'Beleggers moeten niet doorschieten in hun negatieve sentiment'
Heeft uw organisatie al een Chief Data Officer?
Tijden veranderen, en daarmee carrières
Groeiend aantal bedrijven zet in op de competenties werknemers
Opschudding in de markt voor bedrijfssoftware
Pensioenfondsen krijgen forse klappen in oktober
Geanne van Arkel van Interface is ‘MVO-manager van het jaar’
Manager ziet digitaal achterblijven als bedreiging voor concurrentiepositie
Onzekerheid op arbeidsmarkt blijft
meer top 10