zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Reflectie verbetert niet de leerprestaties, wel de leerervaring

Bewust nadenken over het leerproces tijdens het leren leidt niet tot betere leerprestaties. Maar het is wel goed voor de leerervaring. Dankzij de reflectie doen studenten vaardigheden op die nodig zijn voor een leven lang leren. Ze worden betere lerenden. Dat concludeert Dominique Verpoorten, promovendus bij de Open Universiteit, uit zijn onderzoek Reflection Amplifiers in Self-Regulated Learning.
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10