zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Digital recruitment: meten is weten

Laten we eerlijk zijn: de tijd dat bedrijven alleen via kranten of vacaturesites hun personeel konden vinden, is voorbij. Met de komst van social media hebben recuiters nieuwe kanalen tot hun beschikking gekregen waarmee ze ook heel gericht bepaalde kandidaten uit de markt kunnen halen. Maar wie zich alleen op deze vorm van ‘social recruitment’ richt, doet zichzelf en zijn bedrijf tekort. Dat stelt Rikke Wivel op de monsterboardblog.
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Pas op met het snijden in de kosten als ondernemer
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10