zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Opmars contact via mobiel internet bij de consument

DDMA publiceerde gisteren, in samenwerking met 2organize, ANWB Media en PostNL, de derde editie (2012) van het Trendonderzoek Dialoogmedia: een periodiek onderzoek naar kanaalvoorkeuren van de consument. Een vergelijking met de vorige edities laat een paar opvallende uitkomsten zien. Zo neemt de consumentenvoorkeur voor contact via mobiel internet toe. Ook treedt de consument steeds liever via social media in contact voor serviceverlening.
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Pas op met het snijden in de kosten als ondernemer
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10