zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Gegevens wijzigen voor consument slopend en inefficiënt proces

Hebt u weleens geprobeerd om van energiemaatschappij te wisselen? Of hebt u uw internet, telefoon- of televisieaansluiting wel eens moeten verhuizen? Met een beetje pech komt u in een administratieve polonaise terecht waar u weken in blijft hangen. Nog steeds zijn er bedrijven die hun interne processen belangrijker vinden dan hun klanten. Dat stelt Rik Bronswijk, Directeur Professional Services bij Tele’Train.
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10