zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Marketeers kunnen veel leren van onaangepaste consumenten

Niet de `early adapters`, maar juist de zonderlinge en afwijkende consumenten zijn de sleutelfiguren voor marketeers die willen weten hoe de toekomst er voor hun producten uitziet. Het concept van de onaangepaste consument als wegvoorbereider voor de ontwikkeling van nieuwe producten is ontwikkeld door Unilever en het Britse bureau Happydog.
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10