zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Durf op tijd te zien dat uw medewerker overbelast is

Uw medewerker maakt al lange tijd een gespannen indruk, haalt deadlines niet en komt steeds te laat op het werk. Dit zijn eerste tekenen van overbelasting. Een logische vervolgstap is ingrijpen om erger te voorkomen. Maar als de medewerker wordt aangesproken, heeft hij elke keer een goed excuus voor zijn gedrag. 'De klant werkt niet mee, het secretariaat doet niet wat ze zeggen, mijn kind is ziek en daardoor kom ik ‘s morgens in tijdnood.'
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Pas op met het snijden in de kosten als ondernemer
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10