zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Nog steeds misleiding bij overstap provider

De OPTA krijgt nog regelmatig klachten van ondernemers die ongewild een contract bij een andere telefoonprovider hebben afgesloten. De ondernemer wordt benaderd en dacht een vernieuwd product van zijn huidige provider af te nemen. Ondertussen heeft men niet in de gaten dat men een antwoordkaart van een andere provider heeft ondertekend zo meldt de Volkskrant.
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10