zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Online klantenbinding creëert u zelf (met hulp van anderen)

Organisaties die hun klanten aan zich willen binden, zijn op zoek naar nieuwe mogelijkheden om dit te doen. De consument vandaag de dag is wispelturig, wisselt gemakkelijk van merk en zijn smaak en mening worden voor een groot deel door anderen bepaald. Recent onderzoek toont aan dat in de retailmarkt 41 procent gemakkelijk van merk verandert. Voor de business-to-business markt geldt eigenlijk hetzelfde.
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Pas op met het snijden in de kosten als ondernemer
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10