zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Offshoring funest voor bedrijfsimago

Offshoring van klantcontactcenters naar het buitenland is funest voor het imago van bedrijven. Door miscommunicatie tussen de ingeschakelde partij en het management van de moederorganisatie, verloopt klantcontact stroef. Klanten worden slecht geholpen en stappen over naar de concurrent. Dit stelt Rik Bronswijk, directeur Managed Insourcing bij Tele’Train.
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10