zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Online bereik nagenoeg gelijk ondanks dalende budgetten

De daling van de online mediabudgetten in 2010 hebben nagenoeg geen invloed gehad op het online bereik binnen zoekmachines. Dat blijkt uit de Top 100 Online Vindbaarheid van iProspect die sinds 2006 de 100 best vindbare websites van Nederland onderzoekt. De Top 100 meet het online bereik binnen zoekmachines van de 100 grootste online adverteerders van 2010.
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Pas op met het snijden in de kosten als ondernemer
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10